خرید ارزان مبلمان استیل سفید صدفی با کیفیت بالا

خرید ارزان مبلمان استیل سفید صدفی با کیفیت بالا، از طریق سایت فروشگاهی ما انجام می شود. این مبل ها ضمن داشتن ظاهر زیبا، از استحکام فوق العاده ای برخوردار هستند. منبت کاری حرفه ای و استفاده از پارچه های مرغوب در تولید مبل، از مزایای این محصولات می باشند. کسانی که تمایا به خرید مبلمان استیل درجه یک دارند، سفارش خود را در بخش فروش سایت ثبت کنند.

خرید ارزان مبلمان استیل سفید صدفی با کیفیت بالا

معیارهای انتخاب بهترین مبل استیل جدید

معیارهای انتخاب بهترین مبل استیل جدید

هنگام خرید مبل استیل باید به نکاتی توجه کنید، تا بتوانید یک کالای شیک و بادوام را خریداری نمایید. به طور خلاصه این نکات به شرح زیر هستند:

  1. کلاف مبل استیل: چوب به کار رفته در ساخت مبل اهمیت بسیاری دارد. استفاده از چوب های با دوام مثل چوب گردو و راش می تواند باعث طول عمر بیشتر مبل شود و تا سال های طولانی شما را از خرید مبل جدید بی نیاز کند.
  2. نوع و جنس پارچه: پارچه به کار رفته در ساخت مبل، باید دارای طرح زیبا بوده و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی داشته باشد .
  3. نوع و رنگ چوب: کیفیت رنگ آمیزی مبل می تواند در بازار پسندی محصول اثر گذار باشد. همچنین مبلی که با چوب راش ساخته شده باشد، گران تر و مرغوب تر است.
  4. رنگ پارچه: پارچه به کار رفته در مبل باید خوش رنگ ، صاف و بدون لکه باشد .
  5. جنس چوب: چوب مبل باید سبک باشد و به راحتی حمل شود. اسکلت مبل باید مستحکم و با دوام باشد، تا مبل بعد از مدتی استفاده لق نزند .
  6. نوع نقش: طرح و نقش ها و منبت کاری روی مبل ، در زیبایی و قیمت آن تاثیر زیادی دارند. اگر منبت کاری مبل توسط استادکار مخصوص این کار انجام بگیرد ، قیمت مبل گران تر می گردد.
  7. فوم بکار رفته در مبل: بهتر است فوم به کار رفته در مبل از نوع فوم سرد باشد، زیرا فوم سرد در مقایسه با فوم گرم، با دوام تر می باشد.

مرکز فروش مبلمان استیل سفید صدفی صادراتی

مرکز فروش مبلمان استیل سفید صدفی صادراتی

مبل استیل سفید صدفی صادراتی، از جمله مدل های بسیار زیبای مبل می باشد، که منبت کاری آن در نهایت ظرافت و دقت انجام شده است. کیفیت بالا و تنوع رنگ و طرح از دیگر مزایای این مبل هستند، پارچه مبل از جنس بسیار مرغوب و در رنگ های مختلف می باشد.

خریداران می توانند انواع مبل ها را در سایت مشاهده کنند و سپس سفارش خود را در سایت ثبت کنند؛ ما محصولات را ظرف مدت کوتاهی به آدرس درج شده در سایت ارسال خواهیم کرد، این روش خرید، ضمن آسان بودن، از اتلاف وقت مشتری نیز جلوگیری می کند.