بزرگترین مراکز فروش مبل کلاسیک ساده با بهترین کیفیت

مبل‌ها به سه دسته کلاسیک، استیل و راحتی تقسیم می‌شوند. نام دیگر مبل‌های استیل ، مبل های سلطنتی است . همینطور با کمی تغییر به مبل‌های نیمه استیل تبدیل می شوند. از ویژگی های مبل کلاسیک ساده این است که راحت و زیبا هستند.

این مبل ها مزایای مبل استیل و مدرن را دارند و طوری که قسمت نشیمن خانه را زیبا و مدرن تبدیل می کنند . این مبل ها بخاطر کوچک بودنشان برای آپارتمان ها بسیار مناسب هستند .مبل های کلاسیک در همه زمان ها مد هستند. به طور کلی از دید مشتریان بازار مبل زیباترین مبل، مبل کلاسیک است.

بزرگترین مراکز فروش مبل کلاسیک ساده با بهترین کیفیت

متریال به کار رفته در تولید مبل کلاسیک

متریال به کار رفته در تولید مبل کلاسیک

اگر قصد خرید مبل کلاسیک فرانسوی دارید باید نکات زیر را رعایت کنید ؛ اصلی ترین قسمت تولید یک مبل چوب بکار رفته در آن است. مهمترین ویژگی که چوب ها را از یکدیگر متفاوت می‌کند تداوم آن ها است. چوبی که کیفیت ندارد در زمان منبت کاری می شکند و طرح و نقشه روی آن شکل نمی گیرد .

به طور کلی اگر چوب در زمان منبت کاری شکسته و همینطور ترک نخورد یعنی چوب مرغوب است. چوب‌هایی که در تولید مبل کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، در مقایسه با سایر مبل‌ها بسیار با کیفیت تر هستند. یکی از دلایلی که این مبل‌ها بسیار مداوم و باکیفیت تر هستند به خاطر ، کیفیت متریال اصلی آن ها است. از انواع چوب هایی که در مبل‌های کلاسیک به کار می روند می‌توان به چوب‌های گردو، نراد، راش، افرا و توسکا اشاره کرد .

مبل هایی که از چوب‌ نرم تولید شدند تا مبل های که از چوب‌ های سخت تولید شده اند قیمت ارزان تری دارند. یکی از موارد مهم که در خرید مبل انتخاب نوع چوب ساخته شده آن است. انتخاب پارچه برای روکش مبلمان کلاسیک یکی دیگر از انتخاب مهم مبل است ؛ چون پارچه در عین زیبایی باید تداوم هم داشته باشد تا بتوانید مدت زیادی از مبل استفاده کنید.

به خاطر اینکه بیشتر پارچه های که در بازار برای روکش مبلها وجود دارد چینی و ترک هستند از این پارچه ها استفاده می کنند. پارچه ترک به دلیل کیفیت بالا و زیبایی که دارند بیشتر مناسب مبل های کلاسیک هستند .

از پارچه های کش دار برای روکش مبل ها استفاده نکنید. زیرا این پارچه ها گزینه مناسبی برای مبل ها نیستند و رنگ پارچه ها را جوری انتخاب کنید که با محیط منزل همخوانی داشته باشد. در این تولیدی همه ی نکات برای کیفیت بالای مبل کلاسیک رعایت می شود .

شرکت توزیع مبل کلاسیک ساده در رنگبندی روشن

شرکت توزیع مبل کلاسیک ساده در رنگبندی روشن

این شرکت در توزیع مبل کلاسیک ساده در رنگبندی روشن و پایه دار فعالیت دارد و همینطور شرکت مبل کلاسیک را از صفر تا صد صادرات می کند. همچنین تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان خود می کنند. ما یگانه شرکتی هستیم که محصولات مرغوب را با در نظر گرفتن سطح اقتصادی افراد به بازار عرضه می نماییم.

مرکز توزیع مبل راحتی 7 نفره ارزان اعتبارش را مدیون اعتماد شما مشتریان گرامی می داند و در این زمینه به موفقیت های فراوانی نیز نائل گشته است.