قیمت باورنکردنی مبلمان نیمه استیل ۷ نفره در سال جدید

امروزه مبلمان یکی از اساسی ترین و ضروری ترین وسایل مورد نیاز هر خانه است و کمتر خانه ای را بدون وجود آن ها می توان یافت. تولید کنندگان انواع مبل را در سه نوع راحتی، استیل یا نیمه استیل تولید و به بازار عرضه می کنند.

تولید مبلمان نیمه استیل 7 نفره جزء آن دسته از انواع مبلمان است که تولید کنندگان در سال جدید سعی در عرضه آن با قیمت مناسب دارند. مبلمان نیمه استیل بین مبلمان استیل و راحتی قرار دارند، از لحاظ زیبایی نسبت به مبلمان راحتی زیباتر است، و از مبلمان استیل خوش نشست تر هستند.

قیمت باورنکردنی مبلمان نیمه استیل ۷ نفره در سال جدید

مبل نیمه استیل به کدام کشورها صادر می شود؟

مبل نیمه استیل به کدام کشورها صادر می شود؟ شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که مبل استیل چه تفاوتی با مبل نیمه استیل دارد و چه بسا شباهت آن ها هنگام خرید افراد را دچار سردرگمی کند. مبل استیل یا نیمه استیل را با عنوان مبل کلاسیک نیز می شناسند و شباهت ظاهری زیادی با همدیگر دارند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به تفاوت های آن ها نیز پی ببرید.

مبلمان استیل معمولا ۹ نفره هستند یعنی یک کاناپه سه نفری به همراه چهار مبل تکی دارند و علاوه بر این دارای دو مبل با عنوان مبل میزبان نیز هستند. مبل میزبان نیز متفاوت از مبل های تکی این سرویس است. اما مبل نیمه استیل معمولا ۷ نفره هستند، یعنی یک مبل سه نفره، یک مبل دو نفره و دو عدد مبل تکی دارند.

مبلمان استیل پایه های بلندتری نسبت به مبل نیمه استیل دارد و علاوه بر این از ظاهر زیباتری نیز برخوردار است و همچنین منبت کاری چوب های آن ها نیز بیشتر است و برای پذیرایی از مهمان بسیار مناسب است. مبلمان نیمه استیل چون پایه های کوتاه تری دارد نشستن بر روی راحت تر است.

کشور ایران یکی از تولید کننده های مشهور انواع مبلمان، علی الخصوص مبلمان نیمه استیل و راحتی است، چون منبعی غنی از انواع چوب در اختیار دارد. مبلمان ایرانی با وجود مشکلات زیادی که برای صادرات، با آن مواجه است اما باز هم به کشورهای همسایه از جمله عراق، امارات، افغانستان و سوریه صادر می شود‌.

خرید ارزان مبلمان نیمه استیل ۷ نفره درجه یک

خرید ارزان مبلمان نیمه استیل ۷ نفره درجه یک خریداران انواع سرویس مبلمان می توانند با مراجعه حضوری و مستقیم به تولیدی ها، مبل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. خرید مستقیم از خود تولید کننده ها باعث کوتاه کردن دست واسطه هایی می شود که همیشه باعث افزایش قیمت کالاها می شوند‌.

اگر شما نیز به دنبال خرید مبل ارزان قیمت هستید پیشنهاد می کنیم یا مستقیم از تولید کننده ها خرید کنید یا به صورت اینترنتی از سایت های معتبر این مبلمان خرید خود را سفارش دهید، چون در روش خرید اینترنتی نیز خبری از دلالان و واسطه ها نیست و شما می توانید خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

ما و همکارانمان پیوسته در این سایت در تلاشیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، قیمت مناسبی نیز داشته باشند.