همه آنچه باید در مورد خرید مبلمان چرمی بدانید

مبلمان چرمی
چرم به دلیل دوام و حس تجملی، مورد علاقه کلاسیک است. از مبل راحتی دو رنگ سنتی گرفته تا صندلی های شیک، خانه کابوت مجموعه ای خیره کننده از مبلمان چرمی اصل ایده آل برای خانه شما ارائه می کند. با مبلمان چرمی کمی کلاس و جذابیت فوری به خانه خود اضافه کنید!

همه چرم ها مثل هم نیستند!

نحوه خرید مبلمان چرمی و مبل 7 نفره اسپرت
آیا تا به حال به دو مبل راحتی ظریف چرمی نگاه کرده اید و به این فکر کرده اید که چرا قیمت های متفاوتی دارند، حتی اگر اندازه و شکل یکسانی داشته باشند؟ علاوه بر ساخت، به خوبی می تواند چرم باشد! در دام این باور نیفتید که “چرم اصل” به این معنی است که یک محصول با کیفیت است. انواع مختلفی وجود دارد و همه آنها برابر نیستند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

دانه کامل چرم

این باکیفیت ترین و بادوام ترین چرمی است که می توانید بخرید. تقریباً تنها کاری که برای آن انجام می شود، خراشیدن پوست از پوست و سپس برنزه کردن، معمولاً با رنگ گیاهی، برای نمایاندن رنگ های طبیعی و خاکی آن است. به همین دلیل، بافت ضخیم و ناهموار آن عموماً سفت‌تر و سخت‌تر از دانه‌های بالایی است، اما با افزایش سن نرم می‌شود، اغلب با خطوط دانه‌ای زیبا مانند یک تکه استیک مرمری. همچنین بسیار مقاوم در برابر آب و تنفس است – به زین ها، چکمه ها و سایر لوازم گاوچران فکر کنید – و عملا برای همیشه دوام می آورد.

چرم تاپ گرین

این بالاترین کیفیت بعدی است. بسیار شبیه به دانه کامل – یک برش کمی نازک‌تر از لایه رویی چرم است – یک فرآیند صاف کردن و صیقل دادن اضافی را طی می‌کند و آن را نرم‌تر و صاف‌تر می‌کند، بدون اینکه سایش طولانی دانه کامل را به خطر بیندازد، و می‌تواند رنگ های پر جنب و جوش بیشتری به خود بگیرد، بنابراین همه کاره تر است. چرم با دانه بالا را می توان به عنوان مقاوم در برابر لک نیز در نظر گرفت، اگرچه آنقدرها قابل تنفس نیست. ممکن است برخی خطوط دانه مانند پتینه وجود داشته باشد، اما نه به اندازه دانه کامل، به این معنی که بیشتر زیبایی براق خود را حفظ می کند. این یک نوع چرم بسیار مطلوب است، بنابراین انتظار داشته باشید که سکه های زیادی برای آن بپردازید!

پخش عمده پارچه مبلی

چرم خرد شده

وقتی لایه دانه بالایی – جایی که قوی ترین الیاف است – بریده می شود، دانه تقسیم شده یا لایه میانی یا پایینی زیر آن است. نسبت به دانه کامل یا دانه بالایی انعطاف پذیرتر است و می توان آن را تا حدودی راحت تر پاره کرد، اما هنوز نسبتاً بادوام است.

چرم چسبیده

این از تکه‌های چرم باقی‌مانده که خرد شده و با مواد دیگر معمولاً مصنوعی مخلوط می‌شوند، سپس روی یک ورق پشتی چسبانده می‌شوند تا یک تکه پارچه بزرگ و نازک را تشکیل دهند که می‌توان از آن برای روکش کردن میز و صندلی اداری رشت ارایشگاه وی ای پی(فقط 10 تا 20 عدد) استفاده کرد. درصد ممکن است چرم واقعی باشد، اما همچنان می توان آن را “چرم طبیعی” نامید). این ارزان ترین گزینه است و جای تعجب نیست که کمترین دوام را دارد. بسته به نوع چسب، نازک بودن ورق به اندازه کاغذ و نحوه چسبندگی آن به یکدیگر، این چرم می تواند عالی به نظر برسد و تا چند سال به همین شکل بماند، یا ممکن است پاره شود، ساییده شود و به سرعت متلاشی شود و منجر به یک هیولای ژنده پوش.

انواع فرعی دیگری نیز وجود دارد (نوبوک شبیه جیر است اما شکننده‌تر است؛ دو ریختگی مانند چرم خرد شده است اما اغلب پوست می‌کند و ترک می‌خورد)، اما این چهار دسته اصلی آن‌هایی هستند که باید هنگام خرید مبل چرمی یا مبلمان دیگر بدانید. دیگر هرگز فریب “چرم اصل” را نخورید!