معتبرترین مرکز عرضه مبلمان استیل شرکتی ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی ما به عنوان معتبرترین مرکز عرضه مبلمان استیل شرکتی ، محصولات خود را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا در اختیار خریداران عزیز قرار داده است. مبل های ارائه شده جزء مدل های زیبا ، شیک و بادوام می باشد و در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می گردند، که می توانند تمامی سلیقه ها را پوشش دهند.

معتبرترین مرکز عرضه مبلمان استیل شرکتی ارزان قیمت

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل درجه یک

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل درجه یک

فرایند تولید مبل استیل به طور خلاصه به شرح ذیل است:

  1. نجاری و تولید کلاف مبل استیل: چوب شیرازه و اساس هر نوع مبلمانی می باشد. در این مرحله نجاران الوارهای چوب را برای ساختن کلاف مبل برش می زنند. اغلب برای ساختن کلاف مبل استیل، از انواع متفاوت چوب استفاده می شود، که عبارتند از: چوب گردو، چوب راش، چوب روس و چوب توسکا. استفاده از چوب های مستحکم باعث طول عمر بیشتر مبل می گردد.
  2. منبت کاری بر روی مبل استیل: در این مرحله طرح هایی زیبا و متنوع روی بدنه مبل کار می شود. منبت کاری روی مبل به دو روش انجام می شود: منبت کاری با دست و منبت با دستگاه cnc .در منبت کاری با دست ، تمامی منبت ها با استفاده از هنر دست منبت کاران زبده انجام می شود؛ در این روش قیمت تمام شده مبل گران تر می گردد؛ در منبت کاری با دستگاه cnc ، منبت ها به کمک دستگاه سی ان سی روی مبل حک می شود، سرعت زیاد و ظرافت بالای منبت ها از مزیت های این روش محسوب می گردد.
  3. رنگ کردن مبلمان استیل یا سلطنتی: در این مرحله رنگ آمیزی مبل با روغن جلا، رنگ و پلی استر انجام می گیرد؛ اگر در این مرحله دقت زیاد به کار برده شود و مواد اولیه رنگ کیفیت بالایی داشته باشند، می تواند قیمت مبل را افزایش دهد.
  4. رویه کوبی مبل استیل: این مرحله مهم ترین بخش تولید مبل می باشد و هر چقدر با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود، ظاهر مبل نیز به همان نسبت بهتر و قشنگ تر می شود. رویه کوب مبل، با به کار بردن پارچه مبلی و اسفنج و فوم رویه کوبی را انجام می دهد، کیفیت اسفنج و مبل نیز در کیفیت محصول و قیمت نهایی مبل استیل تاثیر فراوان دارند.

قیمت مناسب مبلمان استیل شرکتی درجه یک

قیمت مناسب مبلمان استیل شرکتی درجه یک قیمت مبلمان استیل به جنس پارچه مبل ، نوع چوب کلاف مبل، ظرافت منبت کاری و سایر عوامل بستگی دارد. میزان عرضه و تقاضا در بازار نیز بر قیمت مبل استیل اثر می گذارند. برای آگاهی از قیمت مناسب مبلمان استیل شرکتی درجه یک، می توانید به سایت فروشگاهی ما رجوع کنید و ضمن مشاهده انواع متنوع مبل استیل ، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. تنوع مبل استیل در فروشگاه بسیار بالاست و افراد، می توانند مطابق با سلیقه خود ، خرید خود را انجام دهند.