مبلمان چوبی تیره و مدرن از چوب گردو

مبلمان چوبی تیره و مدرن از چوب گردو
در دنیای مدرن اهمیت استفاده از عناصر طبیعی به ویژه چوب گردو و رنگ های تیره آن در طراحی داخلی خانه ها و مبلمان رایج شده است.

آنچه در این مقاله می خوانید:
مبلمان دست ساز گردویی
مبلمان رنگ گردویی
ایده های مبلمان گردو
مبلمان چوب گردو با کیفیت
چوب گردو یکی از زیباترین نمادهای طبیعت است که حس نشاط و آرامش را به خانه ها می آورد. جالب است بدانید امروزه استفاده از ظروف و مبل راحتی ظریف چوبی در دنیا رواج پیدا کرده است. چوب گردو از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار است و استفاده از آن در مبلمان منزل تضمین قوی کیفیت عالی و استحکام بالا برای سالیان متمادی خواهد بود. نقوش و طرح های زیبایی که در این بافت وجود دارد زیبایی کلاسیک و خاصی به محصولاتی که می سازیم می بخشد. چوب گردو از کشورهای مختلفی مانند چین، ژاپن، ایران و فرانسه تولید و صادر می شود و طبق تحقیقات ما، ایران دارای بهترین کیفیت چوب گردو می باشد. در میان رنگ های مختلف چوب گردو، رنگ تیره تر آن جذابیت و محبوبیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: چه کار می کنیم؟
شماره تلفن
شماره تلفن
چه کار می کنیم؟

مبلمان دست ساز گردویی
مبلمان راحتی 7 نفره ساخته شده از چوب گردو اگر دست ساز باشد جذابیت دوچندان خواهد داشت. از آنجایی که چوب گردو به دلیل طرح های زیبایش منحصر به فرد است، حالا در نظر بگیرید که دست ساز نیز خواهد بود، یعنی توسط هیچ انسان دیگری ساخته نشده است، با توجه به اینکه هر فردی کار دست خود را دارد، پس اگر ست مبل اداری گردو دارید که آن هم دست ساز است. شما یک محصول منحصربفرد دارید که مخصوص شماست که در زندگی مدرن کلاسیک و جذاب است.

مبل راحتی ظریف و کم جا

مبلمان رنگ گردویی
مبلمان چوب گردو دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است که می توانید با توجه به سلیقه خود از آنها استفاده کنید، مثلا اگر رنگ های گرم و تند را دوست دارید بهترین انتخاب برای شما رنگ چوب گردو قهوه ای است که بسیار نزدیک به قرمز است. یا اگر رنگ های ملایم را دوست دارید، چوب گردو عسلی انتخاب خوبی برای خانه شما خواهد بود. انواع دیگر رنگ ها بسته به اینکه از کدام قسمت درخت گردو جدا شده اند متفاوت است، به عنوان مثال، می توانند از رنگ سفید مایل به کرم تا قهوه ای تیره متغیر باشند.

رنگ های گردویی به قدری پرطرفدار و جذاب هستند که بسیاری از افراد یک رنگ را می خرند و روی چوب های مختلف رنگ می کنند تا شبیه چوب گردو شوند.

یده های مبلمان گردو
ایده های زیادی برای استفاده از مبل راحتی طوسی چوب گردو در محیط خانه وجود دارد، برای مثال می توانید از برش های نازک کفپوش چوب گردو مانند برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید، علاوه بر استفاده از زیبایی آن، از استحکام آن نیز بهره ببرید. یکی دیگر از مزایای این روش این است که چوب گردویی که در کف سالن خود استفاده کرده اید در طول سالیان متمادی جذابیت و زیبایی را بیشتر نشان می دهد زیرا این یکی از مزیت های بزرگ چوب گردو است که با گذشت سالها زیباتر شده است. در حالی که سایر طبقات در طول سال ها کمی فرسوده می شوند. برای استفاده های دیگر از چوب گردو می توانید عناصر مختلفی از چوب را به خانه خود اضافه کنید، به عنوان مثال میزی با رنگ های خنثی با اسکلت ساخته شده از چوب گردو گزینه مناسبی برای اتاق خواب شما خواهد بود.

استفاده از میز گردویی برای گوشه اتاق نشیمن ایده جذاب و تاثیرگذاری خواهد بود، به خصوص اگر از عناصری مانند کتاب و گلدان برای تزیین آن استفاده کنید، حتی می توانید برای دیوار اصلی اتاق نشیمن یک قفسه کتاب از چوب گردو داشته باشید. . خودتان از آن استفاده کنید، می توانید علاوه بر کتاب، مجسمه های کوچکی را نیز در قفسه قرار دهید تا فضایی هنرمندانه به خانه خود ببخشید.

قیمت مبل راحتی 8 نفره ارزان

بدون شک یکی از بهترین کاربردهای چوب گردو در مبلمان مدرن ایتالیایی است. زمانی که از چوب با این کیفیت و زیبایی به صورت گسترده تر و به شکل اسکلت مبلمان استفاده کنید، جذابیت و زیبایی خانه شما بسیار بیشتر می شود. برخی افراد به سادگی از گردو استفاده می کنند

مصنوعات چوبی تنها به دلیل ظرافت طرح‌های بافت و برش‌های ساده و معمولی در قاب مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی که بسیاری از افراد از مبل راحتی ال جدید خود با برش‌های دست ساز و حتی صنعتی استفاده می‌کنند و این به سلیقه هر فرد بستگی دارد.

یکی از مهم ترین ایده ها برای استفاده از چوب گردو در دکوراسیون داخلی منزل، المان های چوبی در اتاق خواب شماست، به عنوان مثال استفاده از تخت خواب از چوب گردو با تاج منبت کاری شده و زیبا می تواند در خانه بسیار متفاوت و جذاب باشد. البته چوب گردو در کف اتاق خواب نیز ایده جالبی خواهد بود. اما نباید در ظلم زیاده روی کنید، زیرا تیرگی رنگ شما ممکن است فضای خانه شما را دلسرد کند. می توان گفت بهترین گزینه برای استفاده از زیبایی چوب گردو استفاده از آن در مبلمان است.

مبلمان چوب گردو با کیفیت
انواع مختلفی از چوب با ویژگی ها و کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارد، اما بدون شک یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین انواع مبلمان چوبی، چوب گردو است که به دلیل کیفیت عالی در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. کیفیت چوب گردو متفاوت است. برمی گردد یعنی به دلیل ساختار تلخ و قوی حشرات موزی در آن نفوذ نمی کنند و از این نظر حرا بسیار خوبی دارد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد چوب گردو سبک وزن آن است که حمل آن بسیار آسان است.

 

ویژگی دیگر این است که به مرور زمان نه تنها از زیبایی آن کاسته نمی شود، بلکه روز به روز بر آن افزوده می شود. مهم ترین نکته در استفاده از چوب گردو این است که بدانید چوب گردو اصل است یا تقلبی که بدون شک کار سختی است. و همه نمی توانند این کار را انجام دهند. امروزه با افزایش محصولات مشابه تقلبی و تقاضای زیاد برای استفاده از چوب گردو به ویژه در صنعت مبلمان پرطرفدار، تشخیص چوب گردو اصل از تقلبی آن بسیار مهم است و تنها با خرید از جایی با محبوبیت تاریخ درخشان می توانید از محصولات با کیفیت مطمئن باشید.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا با حرفه ای ترین تولیدکنندگان مبلمان دنیا با سابقه عالی و قدیمی و البته مدل های متنوع مبلمان آشنا شوید پس با ما همراه باشید.