خرید فروش مبل استیل چوب قهوه ای با نازلترین قیمت

مبل استیل چوب قهوه ای یکی از مبل هایی است که بسیار پر مخاطب است و طرفداران زیادی دارد. مبل های استیل به دلیل اندازه مناسب و زیبایی ساخت در میان ایرانیان پر طرفدار است و این مبل ها دارای جنس چوب و پارچه متفاوت هستند.

خرید فروش مبل استیل چوب قهوه ای با نازلترین قیمت

آشنایی با انواع مبلهای استیل صادراتی

آشنایی با انواع مبلهای استیل صادراتی در دنیای امروز مبل یکی از کالا های بسیار پر طرفدار است که مخاطبین بسیاری دارد. مبل استیل یا مبل سلطنتی یک کالای لوکس است و بیشتر افراد خوش سلیقه آن را انتخاب می‌کنند. مبل ها به دو دسته راحتی و سلطنتی تقسیم می‌شوند که تفاوت بسیاری چه از نظر ظاهر و چه راحتی و کیفیت دارند. در اینجا به چند تفاوت مبل راحتی و سلطنتی اشاره می‌کنیم.

مبل های استیل نسبت به مبل های راحتی ارتفاع بیشتری دارند. این مبل ها بیشتر مجلل جلوه می‌دهند و از لحاظ زیبایی و لوکس بودن کاربردی تر هستند . مبل های راحتی برای تلویزیون تماشا کردن بهتر هستند. مبل های سلطنتی در خانه های بزرک جلوه و شکوه بیشتری ایجاد می‌کنند. مبل های سلطنتی بسیار سنگین تر از مبل های راحتی هستند و قیمت چند برابری نسبت به آن دارند، دارای طول عمر بالا تری هم نسبت به مبل های راحتی هستند .

مبل های سلطنتی معمولا ۹ نفره هستند و و هر مدلی که انتخاب شود جلو مبلی طرح خود را نیز دارد . در میان مبل های استیل مبل کلاسیک مدل ونوس یکی از پرطرفدار ترین مبل های موجود در بازار است.

همانطور که قبل تر گفتیم مبل های استیل بسیار سنگین هستند و این وزن بالا به دلیل چوب به کار رفته در آن است. برای ساخت مبل استیل از بهترین و بادوام ترین چوب های درختانی مانند گردو، راش ،توسکا و توت استفاده می‌شود و از بهترین پارچه های موجود در بازار که اکثرا ضد آب یا همان نانو هستند در آن استفاده می‌کنند. پارچه های مانند مخمل و پارچه اسبی از بهترین گزینه ها هستند.

هنر منبت کاری و یا کنده کاری روی چوب به مبل های استیل شکوه و جلوه سلطنتی بسیار بالای می‌بخشد و باعث می‌شود چشم ها را به خود خیره کند.

تنوع رنگ های به کار رفته در مبل های استیل بسیار کم است و بیشتر از رنگ های خنثی و سنگین در آن استفاده می‌شود. البته می‌توان با سفارش رنگ دلخواه در این کار سنت شکنی نیز کرد. رنگ های بژ، قهوه ای، سفید طلایی جزو پرطرفدار ترین رنگ های پارچه بکار رفته در مبل های استیل هستند.

مرجع تولید مبل استیل چوب قهوه ای با کیفیت تضمینی

مرجع تولید مبل استیل چوب قهوه ای با کیفیت تضمینی برای دیدن طرح های بیشتر و انتخاب بهتر در خرید مبل سلطنتی می‌توان به اینترنت مراجعه کرد و مبلی که با سلیقه شما هماهنگ است انتخاب و از طریق سایت فروش این محصول مبل خود را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت ثبت سفارش و خریداری نمود.