خرید عمده مبل استیل فلزی بزرگ با بهترین کیفیت

خرید عمده مبل استیل فلزی بزرگ با بهترین کیفیت صورت می پذیرد. مبل استیل، همان مبل سلطنتی است که بسیار زیبا و تجملاتی می باشد و به صورت ست های ۷ نفره و ۹ نفره تولید می شود. این کالا، تاج، دسته و پایه دارد و دارای منبت کاری های ظریف می باشد. ظاهر این مبل ها نسبت به مبل های دیگر زیبا تر بوده و قیمت بالاتری دارد. البته قیمت آن به جنس چوب، جنس پارچه و منبت کاری بستگی دارد.

خرید عمده مبل استیل فلزی بزرگ با بهترین کیفیت

متریال به کار رفته در تولید مبل استیل

متریال به کار رفته در تولید مبل استیل مبل استیل همان مبل سلطنتی است که ظاهری زیبا و تشریفاتی دارد و بیشتر برای خانه های بزرگ خریداری می شود. این مبل ها دارای طراحی و منبت کاری های ظریف می باشد. قیمت این مبل ها نسبت به مبل راحتی و کلاسیک گران تر می باشد، لذا عمر بیشتری هم نسبت به مبل های دیگر دارد.

مبل های استیل از نظر ظاهری بسیار پر زرق و برق و بلند تر از مبل های دیگر هستند و همچنین منبت کاری که در آن به کار رفته این مبل ها را بسیار خاص و منحصر به فرد می کند. چوب به کار رفته در این مبل بیشتر چوب گردو، چوب راش و چوب سفید می باشد. در این نوع مبل فوم کمتری نسبت به مبل های راحتی به کار رفته است ولی در عوض چوب به کار رفته در آن بیشتر است به همین دلیل عمر بیشتری نسبت به مبل های دیگر دارد.

مبل استیل دارای طراحی های زیبا و چشمگیری می باشد و بیشترین چیزی که این مبل ها را متفاوت کرده همین طراحی ها و منبت کاری های زیبا می باشد. تشک این محصول به صورت دوبل تولید می شود و این نیز به عمر مبل افزوده است. در ساختار این نوع مبل کلاف بیشتری استفاده شده است و موجب سنگینی، استحکام و مقاومت کار شده است.

یکی از خصوصیات مهم و بارز در مبل های استیل داشتن تاج است که در قسمت میانه مبل قرار می گیرد داشتن تاج، دسته ها و پایه های منحصر به فرد این مبل را از دیگر مبل ها متفاوت کرده است. مبلمان استیل دارای ست های ۷ نفره و ۹ نفره می باشد که ست های ۷ نفره شامل یک کاناپه ۳ نفره، یک کاناپه دو نفره و دو عدد مبل تک نفره و ست های ۹ نفره شامل یک کاناپه ۳ نفره و ۴ عدد مبل و صندلی میزبان می باشد.

سفارش عمده مبل استیل فلزی با کیفیت بالا

سفارش عمده مبل استیل فلزی با کیفیت بالا سفارش عمده مبل استیل فلزی با کیفیت بالا به صورت حضوری و اینترنتی ارائه می شود. این نوع مبل بسیار مرغوب است و کیفیت آن با مبل های خارجی برابری می کند. تولید کنندگان صفر تا صد صادرات این کالا را به خوبی می دانند و آن را به کشورهای دیگر صادر می کنند. فروشندگان برای صرفه جویی در وقت و رفاه حال خریداران این کالا را به سراسر کشور ارسال می کنند. خریداران می توانند این مبلمان زیبا و جذاب را با قیمت کاملا استثنایی خریداری نمایند.