خرید انواع مبلمان استیل نیلوفر صادراتی با تخفیف بی نظیر

مبلمان استیل نیلوفر، برای مکان های رسمی و کلاسیک انتخاب مناسبی می باشد و چون ابعاد نسبتا بزرگی دارد و فضای زیادی را اشغال می کند، بهتر است در فضاهای بزرگ از مبلمان استیل نیلوفری استفاده شود تا جلوه زیبایی را به منزل و محل کار شما ببخشد.

مبلمان استیل در میان مردم طرفداران زیادی دارد و علت آن هم این است که با وجود اینکه ظاهری نسبتا ساده ای دارد ولی زیبایی و شکوه خاصی را به فضای شما می بخشد و در کنار زیبایی و شکوه بسیار راحت و نرم نیز می باشد.

خرید انواع مبلمان استیل نیلوفر صادراتی با تخفیف بی نظیر

عواملی که بر قیمت مبل استیل تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت مبل استیل تاثیر دارد جدیدترین نوع مبل استیل، مبل استیل نیلوفری می باشد، این نوع مبلمان با وجود طراحی ساده خود، بسیار شیک و مدرن می باشد ، فضای منزلتان را بسیار خاص و کلاسیک نشان می‌دهد.

از عواملی که بر قیمت مبل تاثیر می گذارد، می‌توان به کیفیت آن اشاره کرد، زیرا کیفیت مبل به نوع کلاف و جنس استفاده شده در تولید آن بستگی دارد به عنوان مثال در تولید مبلمان استیل از دو جنس پلیمر و چوب استفاده می شود.

پلیمر چون کیفیت ضعیف تری دارد قیمت ارزانترین هم دارد، ولی چوب کیفیت و استقامت بالاتری نسبت به پلیمر دارد به همین دلیل از نظر قیمت نیز گران تر می باشد، البته چوب انواع مختلفی دارد و متناسب با چوب استفاده شده در تولید مبل، قیمت آن هم متفاوت است، چوب راش و گردو با کیفیت ترین و معروف ترین چوب ها در تولید مبل استیل می باشد که قیمت گرانتری هم نیز دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مبل استیل با کیفیت، تشکچه های نرم و راحت آن می باشد زیرا در مبل استیل از تشکچه های نرم که با فوم سرد پر شده اند تولید شده است، که نسبت به سایر فوم ها، کیفیت بالاتر و استحکام بیشتری دارد، ویژگی دیگر آن پارچه استفاده شده در آن می‌باشد که متناسب با طرح و رنگ دلخواه شما قابل تغییر است.

مبل های استیل از نظر رنگ بندی و طراحی بسیار متفاوت می باشند، بنابراین با هر رنگ و مدلی می‌توان آن را تولید کرد زیرا متناسب با سلیقه شما قابل تغییر هستند ، با هر رنگ و مدل پارچه، آن را می توان مطابق سلیقه شما تغییر داد.

تامین عمده مبلمان استیل نیلوفر با کیفیت بالا

تامین عمده مبلمان استیل نیلوفر با کیفیت بالا هفت نفره این مدل مبل شامل دو عدد مبل یک نفره و دو عدد مبل دو نفره می باشد، البته نه نفره این مدل نیز وجود دارد که قیمت آن نسبت به مبل هفت نفره استیل نیلوفری گران‌تر است.

در طراحی مبل استیل نیلوفری از نقش و نگارهای منبت‌کاری و در بعضی دیگر از نوارهای طراحی شده در حاشیه این نوع مبل استفاده شده است که به زیبایی آن می افزاید.

مبلمان استیل نیلوفری از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار می باشد و قطعات زیادی همراه خود دارد به همین دلیل فضای زیادی را اشغال می کند، بنابراین اگر فضای مورد نظرتان بزرگ است این نوع مبل انتخاب مناسبی برای شما می باشد.