تولیدی انواع مبلمان استیل ۷ نفره با طرح جذاب

مبلمان ۷ نفره استیل ساده و منبت کاری شده یک گزینه مدرن و شیک است که دارای بازوی اشک و بالشتک های برجسته می باشد؛ جزئیات دکمه در بالشتک های پشتی، کوسن های زیبا و دلنواز از تزئینات پایانی کار هستند که ظرافت و ظاهر لاکچری و زیبای مبل را افزایش می دهند و سادگی پایه های چوبی به احساس مدرن و کلاسیک بودن منزل و فضا کمک شایانی می کند. این مبل ها علاوه بر منزل در کتابخانه، کافه، تالار، هتل، نمایشگاه و محل کار کاربرد ویژه دارند، این مبل زیبا را می توانید از تولیدی ما به صورت مستقیم بخواهید.

تولیدی انواع مبلمان استیل ۷ نفره با طرح جذاب

آشنایی مختصر با انواع پارچه مبل استیل

آشنایی مختصر با انواع پارچه مبل استیل امروزه طرح های متعددی از جمله مدرن، کلاسیک، معاصر، لاکچری، توپکی، چرمی، نگین دار و پایه چوبی با انواع رنگ ها از جمله گردویی، قرمز مایل به قهوه ای، نسکافه ای، سفید شیری، استخوانی و کرمی ترکیب شده اند و ظاهری زیبا و چشم نواز به مبل استیل داده اند در ساخت پایه و کف چوبی زیر پارچه از چوب گردو، بلوط، بامبو و چوب راش روسی و چوب سفید ایتالیایی استفاده می شود.

مبل هایی که توسط کمپانی ما تولید می گردند دارای رویه کاملاً پارچه ای و پایه های استیل هستند که قابل شست و شو، پاک کردن و جارو کشیدن می باشد؛ این گونه مبل ها دارای طرح های متعددی بوده اند. تمام طرح های ما تلفیقی از هنر قدیم و معاصر با هنر مدرن و امروزی دوران مدرنیته هستند که به صورت لایت و کلاسیک تولید می شوند کوسن های این مبل ها با توجه به سفارش مشتری متغیر هستند و تعداد آن ها به ازای هر ست از چهار الی دوازده عدد متغیر بوده که رایج ترین تعداد آن هفت عدد است.

به طور کل، پارچه هایی که در تولید یک مبل راحتی به کار گرفته می شوند می بایست یکی از انواع پارچه هایی باشند که مطرح هستند. در واقع اگر پارچه هایی که در تولید یک مبل راحتی مورد استفاده قرار می گیرند اصل و مقاوم باشند مبل هم مقاوم تر و هم زیبا و شکیل تر خواهد بود. پارچه هایی که ما در تولید محصولات مبلی خود از آن ها بهره می بریم کاملاً اصل و درجه یک هستند و آبرفت ندارند.

بازار فروش مبلمان استیل ۷ نفره صادراتی در تهران

بازار فروش مبلمان استیل ۷ نفره صادراتی در تهران خرید مبل راحتی مدرن، باکیفیت فروش و تولید مبل پروسه سنگین و مشقت باری است که می بایست توسط متخصصان صورت بپذیرد تا مبل نهایی زیبا و دل نشین شود؛ مرکز ما در تولید و توزیع مبل استیل ۷ نفره بر اساس سفارش مشتریان همواره فعال، پیشگام و پیشرو بوده است. ما مبل های پنج الی دوازده نفره را در ست های گوناگون با طراحی های کلاسیک و مدرن تولید می کنیم، برای خرید مستقیم از ما تنها کافی است به قسمت مشاوره و فروش وبسایت ما مراجعه کنید تا ضمن خرید از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند گردید.