بزرگترین مرکز خرید مبلمان استیل چوب قهوه ای صادراتی در ایران

مراکز مختلفی برای خرید مبلمان وجود دارد که از جمله بزرگترین مرکز خرید مبلمان استیل چوب قهوه ای صادراتی در ایران به سایت آراد گام می توان اشاره کرد.

بزرگترین مرکز خرید مبلمان استیل چوب قهوه ای صادراتی در ایران

موثرترین موارد بر قیمت مبل استیل

موثرترین موارد بر قیمت مبل استیل در این مطلب به بررسی موثرترین موارد بر قیمت مبل استیل می پردازیم.
نوع و کیفیت چوب مبل:
نوع چوبی که برای ساخت مبل به کار می رود از مهم ترین عوامل می باشد، چوب راش، چوب توسکا، چوب گردو از جمله چوب های مورد استفاده در ساخت مبل ها می باشند.
چوب راش: از این نوع چوب معمولا در ساخت مبلمان استیل استفاده می شود و چوب نیمه سنگین محسوب می شود.
از ویژگی های بارز چوب راش می توان به استحکام و مقاومت بالای آن اشاره کرد.
چوب توسکا: این نوع چوب در دسته بندی چوب های سبک تا نیمه سنگین قرار می گیرد و بافت آن شباهت زیادی به چوب راش دارد، همچنین مقاومت آن در برابر آب و رطوبت زیاد است.
چوب گردو: چوب گردو برای تراش کاری مناسب تر است اما مقاومت کمتری را در مقایسه با چوب راش دارد، از مزایای چوب گردو می توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد.
جنس پارچه رو مبلی:
در ساخت مبل از انواع پارچه های مرغوب مانند ساتن و مخمل و … استفاده می شود و هر چه میزان کیفیت پارچه رومبلی و استحکام آن بیشتر باشد تاثیر بیشتری در افزایش قیمت مبل دارد.
رنگ و ورق کاری مبل:
رنگ و ورق کاری مبل نیز از عوامل موثر در قیمت می باشد، ورق طلا یک نوع ورق نازک و کم قطر است که روی سطح مبل کشیده می شود.
مبل هایی که در ساخت آن ها از ورق کاری طلا استفاده شده بین مشتریان محبوبیت زیادی دارد و ظاهری لوکس به آن می بخشد.
کلاف یا بدنه مبل:
بدنه مبل از بارزترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت مبل می باشد، کلاف بخش های مختلف مبل را به هم متصل می کند و اگر کلاف استفاده شده در ساخت مبل مقاوم و بادوام باشد در طول عمر مبل تاثیر زیادی دارد.
فوم مبل:
اگر فوم استفاده شده در مبل باکیفیت و مرغوب باشد با گذر زمان در مقابل نشست و برخاست های طولانی مدت خاصیت ارتجاعی خود را از دست نمی دهد و طول عمر مبل بیشتر می شود.
برند و شرکت تولیدی مبل: این نکته که مبل تولیدی داخل می باشد و اینکه تولیدی چه شرکتی می باشد و برند آن چیست نیز در قیمت مبل تاثیر زیادی دارد.

فروش ویژه مبلمان استیل چوب قهوه ای صادراتی

فروش ویژه مبلمان استیل چوب قهوه ای صادراتی امروزه مبل ها در انواع زیادی و طرح های جدید ساخته می شوند از مبل های پرطرفدار می توان به مبل های دورنگ و مبل های چوب قهوه ای اشاره کرد، فروش ویژه مبلمان استیل چوب قهوه ای صادراتی از طریق این سایت انجام می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.