نکاتی در هنگام خرید مبل چرم با کیفیت

انسان در طول زمان به سمت چرم گرایش داشته است و همیشه کالایی ارزشمند بوده است. چیزی که زمانی به عنوان منبع اصلی گرما و راحتی مورد استفاده قرار می گرفت، هنوز یک ماده محبوب و بسیار مطلوب است که برای بهبود ظاهر و احساس مبلمان مدرن استفاده می شود.

 

در واقع، چرم باکیفیت از کلاس، تجمل و طعم خوب برخوردار است. دلیلی وجود دارد که هتل ها و رستوران های لوکس با مبلمان چرمی تزیین شده اند!

 

اگر قصد خرید مبلمان اداری یا صندلی چرمی جدید را دارید، از قبل می دانید که مبلمان چرمی یک سرمایه گذاری است. خرید مبل  اصل به طور قابل توجهی گرانتر از گزینه های اثاثه یا لوازم داخلی پارچه ای است.

مزایای مبلمان چرمی

به این نکته توجه داشته باشید که چرم دارای ویژگی‌های رهایی بخش است. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود بسیاری از دوستداران مبل راحتی دو رنگ از آن لذت ببرند! به خصوص وقتی صحبت از انتخاب بین پارچه و چرم می شود، بسیاری به دلایل ذکر شده در زیر چرم را انتخاب می کنند.

تجارت و صادرات مبلمان

کیفیت
چرم با محصولات برتر مبلمان همراه است. ظاهر، احساس، و بوی چرم اصل کلاس و تجمل را به نمایش می گذارد.

دوام
چرم سخت است اما انعطاف پذیر است و به آن اجازه می دهد حدود چهار برابر بیشتر از روکش پارچه دوام بیاورد. به طور طبیعی در برابر سوراخ، پارگی و ریختن مقاومت می کند.

راحتی
چرم راحتی فوق العاده ای را فراهم می کند زیرا در لمس نرم است و به طور طبیعی با دمای بدن تنظیم می شود. در واقع، همانطور که چرم با استفاده منظم فرسوده می شود و شکسته می شود، فقط جذاب تر می شود.

ظاهر
چرم اصل ظاهری غنی و لوکس می دهد. هر تکه چرم با علائم، دانه ها و لکه های طبیعی خاص خود منحصر به فرد است.

ضد حساسیت
چرم یک انتخاب عالی برای کسانی است که از آلرژی رنج می برند، زیرا چرم به راحتی مانند پارچه حاوی کنه های گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی و سایر مواد حساسیت زا نیست.

قابل تمیز کردن و تعمیر
در نهایت و مهمتر از همه، چرم به راحتی قابل تمیز کردن و تعمیر است. همانطور که از مبلمان خود با استفاده منظم لذت می برید، در معرض سایش، پارگی و تصادفات قرار می گیرند.

 

یک تفاوت اساسی بین پارچه و چرم این است که بسیاری از مشکلاتی که در چرم ایجاد می شود یا برگشت پذیر هستند یا قابل حل.

قیمت مبل راحتی 8 نفره

بیایید از یک متخصص چرم بشنویم…

پیتر واسون یک تعمیرکار حرفه ای چرم با بیش از 35 سال تجربه است. پیتر در طول زندگی حرفه‌ای خود محصولات چرمی را برای بسیاری از فروشندگان معتبر مبلمان و صندلی آرایشگاه دست دوم مانند La-Z-Boy سرویس می‌کرد. او همچنین تجربه کار آزاد در تعمیر چرم را دارد. با چنین تجربه گسترده ای، پیتر دانش زیادی در مورد چرم دارد. اولین چیزی که او می خواهد مشتریان بدانند این است که “فقط به این دلیل که چرم گران است به این معنی نیست که ضد گلوله است”. به گفته پیتر، هرچه چرم اصل به شکل اصلی خود بیشتر باشد، ممکن است آسیب پذیرتر باشد. او توضیح می‌دهد که گران‌ترین چرم‌ها فرآوری نشده‌اند، زیرا این باعث می‌شود که احساس نرمی و تجملات چرم اصلی را از دست بدهید. با حداقل پردازش و پوشش، چرم کمتر از نیروهای خارجی محافظت می شود.

 

برعکس، چرم‌های ارزان‌تر به‌شدت با پرکننده‌ها، سنباده زدن، پوشش‌دهی و رنگ‌سازی پردازش می‌شوند. آنها به شدت از شکل اصلی خود تغییر شکل داده اند و بسیاری از ویژگی های اصلی چرم را از دست داده اند. با توجه به آنچه گفته شد، این سطح از پوشش به عنوان محافظ عمل می کند.

 

همانطور که در حال انجام تحقیقات و خرید چرم هستید، در اینجا یک راهنمای سریع در اصطلاح برای کمک به تشخیص چرم گران‌قیمت از چرم سطح پایین آورده شده است.

کلماتی که برای چرم های سطح بالا استفاده می شود:

کلمات مورد استفاده برای چرم های پایین تر:

آنلین
دانه کامل/بالا
اصل
معتبر
نباک
کارایی
پیوند خورده است
تمدید کنید
دانه شکافته
تقلبی
ترکیبی