قیمت هر ست مبل نیمه استیل ۷ نفره در فروشگاه های معتبر

قیمت مبل نیمه استیل هفت نفره بستگی به چوب و پارچه استفاده شده در آن دارد. چوب های محکم تری مانند گردو و راش قیمت بیشتری نسبت به بقیه چوب ها مانند توسکا دارند. پارجه های یزدی و ترک نیز که کیفیت و طول عمر بیشتری دارند قیمت بیشتری نبست به پارچه های بی کیفیت دارند.

مبل نیمه استیل 7 نفره متناسب هر دکوراسیون و فضایی می باشد. شما می توانید این مدل مبل را در هر رنگی سفارش داده و خریداری نمایید علاوه بر آن مبل های ال نیز در مدل های مختلف برای شما عزیزان فراهم شده است.

قیمت هر ست مبل نیمه استیل ۷ نفره در فروشگاه های معتبر

بهترین نوع مبل نیمه استیل در بازار

بهترین نوع مبل نیمه استیل در بازار مبل های نیمه استیل ساده تر و راحت تر از مبل های سلطنتی می باشد و قیمت کمتری نسبت به مبل سلطنتی دارند. چوب و پارچه استفاده شده در این مبل ها، بهترین کیفیت را دارا می باشند. رنگ چوب مبل های نیمه استیل معمولا سفید یا قهوه ای است، در صورتی که مبل های سلطنتی رنگ طلایی یا نقره ای دارند. طرح های منبت روی مبل های نیمه استیل نیز بسیار کمتر و ظریف تر از مبل های سلطنتی هستند.

مبل های نیمه استیل حجم کمتری دارند و برای خانه های کوچک مناسب تر می باشند و برای دکوراسیون کلاسیک و مدرن بسیار مناسب می باشد.

برای خرید بهترین مبل نیمه استیل باید به نکات زیر توجه کنید:

– قبل از خرید به سبک منزل خود توجه کنید اگر سبک مدرن دارید مبل نیمه استیل با پارچه های ساده و طرح های ظریف روی چوب انتخاب کنید و رنگ آن روشن و خنثی باشد. اما برای دکوراسیون کلاسیک می توان مبلمانی با پارچه ساده و کوسن های رنگ شاد و شلوغ استفاده کرد.

– چوب استفاده شده در مبل نیمه استیل باید محکم باشد و منبت کاری های روی آن نیز تمیز و سالم باشد.

– رنگ مبل نیمه استیل باید با فضای دکوراسیون داخلی شما هماهنگی داشته باشد.

– برای خرید پارچه حتما از پارچه های باکیفیت انتخاب کرده و کیفیت را فدای قیمت نکنید. برای رنگ پارچه نیز بهتر است از رنگ های روشن و طرح های ساده استفاده کنید زیرا مبل های نیمه استیل به سبک مدرن نزدیک تر است.

– اندازه مبل را نیر در نظر داشته باشید. برخی مبل های نیمه استیل درشت تر هستند پس اگر منزل شما کوچک است سعی کنید از مبل نیمه استیل با سایز کوچکتری استفاده کنید.

خرید مستقیم مبل نیمه استیل ۷ نفره با بهترین قیمت

خرید مستقیم مبل نیمه استیل ۷ نفره با بهترین قیمت اگر قصد خرید مبلمان دارید مبل نیمه استیل می تواند گزینه خوبی باشد. زیرا علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارد، مبل بسیار راحتی است. این مبل می تواند با دکوراسیون های مختلف تلفیق شود. برای خرید مبل نیمه استیل 7 نفره با قیمتی مناسب می توانید هم اکنون از طریق این سایت اقدام نمایید.