قیمت مناسب مبلمان استیل چوب راش در سال ۱۴۰۰

مبل‌ استیل از چوب و پارچه ساخته شده و پشتی بلند و صاف دارد، این وسیله به دلیل حالت رسمی ای که دارد، اغلب برای سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. علاقمندان به این نوع مبل، می توانند برای آگاهی از قیمت مبلمان استیل چوب راش، به سایت مراجعه کنند و انواع باکیفیت این کالا را خریداری نمایند.

قیمت مناسب مبلمان استیل چوب راش در سال ۱۴۰۰

توضیحاتی درباره کیفیت مبل استیل

توضیحاتی درباره کیفیت مبل استیل

یکی از مشخصات اصلی مبل استیل این است که در ساخت آن از چوب زیادی استفاده می گردد. جنس چوب به کار رفته در مبل، تاثیر زیادی بر دوام آن و همچنین زیبایی این وسیله دارد. هنگامی که قصد خرید مبل استیل را دارید، باید دقت کنید که چوب مبل استحکام خوبی داشته باشد و منبت کاری های روی آن نیز تمیز و حرفه ای کار شده باشد.

برخی از تولیدکنندگان این نوع مبل، به جای استفاده از چوب مرغوب، از مواد مصنوعی برای ساخت کلاف مبل استفاده می کنند، این قبیل مبل ها ممکن است از نظر شکل ظاهری شبیه مبل ساخته شده از چوب راش یا گردو باشند، اما از نظر دوام و طول عمر بسیار متفاوت هستند. یک راه برای اینکه بتوانید مبل استیل ساخته شده از چوب با کیفیت را تشخیص دهید، وزن محصول است. چوب، وزن بالاتری نسبت به مواد مصنوعی دارد، درنتیجه مبل ساخته شده با چوب اصل، سنگین تر می باشد.

رنگ آمیزی مبلمان نیز اهمیت زیادی در زیبایی محصول نهایی دارد. معمولا برای این منظور، رنگ پلی استر مورد استفاده قرار می گیرد که در مقابل حرارت و رطوبت بسیار مقاوم است. گاهی اوقات نیز روی بدنه مبل را با لایه بسیار نازکی از طلا می پوشانند که باعث می شود جلوه زیبا و چشم نوازی به این وسیله بخشیده شود.

مورد بعدی که در کیفیت مبل استیل تاثیر بسزایی دارد، پارچه ی مبل می باشد. امروزه در اغلب کارگاه های ساخت مبل، از پارچه نانو برای روکش این کالا استفاده می گردد. این پارچه مزایای بسیاری دارد، از جمله اینکه مانع نفوذ آب شده و ضد چروک نیز می باشد. پارچه نانو ماندگاری و طول عمر زیادی دارد و نسبت به پارچه معمولی بسیار دیرتر تغییر رنگ می دهد.

خرید و فروش مبلمان استیل چوب راش ارزان قیمت

خرید و فروش مبلمان استیل چوب راش ارزان قیمت

چوب راش رنگ کرم یا آجری دارد و از استحکام و دوام بسیار زیادی برخوردار است و از آنجا که جنس این چوب خیلی سخت است، مانع نفوذ حشرات می شود. چوب راشی که در ساخت مبلمان استیل مورد استفاده قرار می گیرد، یا در داخل کشور تولید می شود یا از کشورهای همسایه وارد می گردد. چوب های وارداتی از نظر سطح کیفی، در رتبه بالاتری نسبت به چوب ایرانی قرار دارند.

خرید و فروش مبلمان استیل چوب راش ارزان قیمت، از طریق سایت فروشگاهی ما انجام می شود. خریدارن می توانند این مبل زیبا و مرغوب را در انواع دسته دار و بدون دسته خریداری کرده و جلوه ای باشکوه به سالن پذیرایی خود ببخشند.