قیمت انواع مبل سلطنتی کلاسیک در سال ۱۴۰۰

مبل سلطنتی کلاسیک یکی از انواع مبلمان است که از طرفداران زیادی به خصوص در خاورمیانه برخودار می باشد و برای چیدمانی خاص و کلاسیک انتخاب می شود؛ محصولات ما با تضمین کیفیت در مواد اولیه و تولید کالا با فناوری های جدید و دقت بالا رضایت های زیادی را به خود جلب کرده است.

قیمت انواع مبل سلطنتی کلاسیک در سال ۱۴۰۰

استفاده از بهترین متریال در تولید مبل سلطنتی

استفاده از بهترین متریال در تولید مبل سلطنتی امروزه در زندگی مدرن مبل یکی از اجزای دکوراسیون داخلی محسوب می شوند که یکی از المان های اصلی زیبایی و شکل بخشیدن به منزل یا محل کار می باشد. همه ما دوست داریم مبلمانی را که خریداری می کنیم از کیفیت مطلوبی برخودار باشد و بتوانیم چندین سال از آن استفاده کنیم.

بنابراین به دنبال خرید از شرکت هایی می رویم که از متریال های درجه یک استفاده کرده باشند، پس برای تشخیص انواع مبلمان با کیفیت خوب باید ابتدا با مراحل تولید مبل و مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت آن ها آشنا شویم.

ابتدا الوار های مورد نیاز برای ساخت مبل را که از جنگل تهیه شده وارد قسمت انبار نجاری می کنند تا از کاملا خشک بودن آن مطمئن شوند؛ بعد از این که الوار ها خشک شدند به قسمت نجاری می روند تا با توجه به نوع و شکل مبل به قسمت های مختلف برش داده شوند.

معمولا برای کلاف داخلی مبل به ویژه مبل های راحتی از چوب روس و قسمت نمای آن از چوب راش یا توسکا استفاده می شود. منبت کار طرح و نقش های مبل ها را به خصوص مبل های سلطنتی و کلاسیک را به صورت دستی انجام می دهد.

کیفیت مبلمان ارتباط مستقیمی با نوع چوب مورد استفاده در آن و کلاف کاری آن دارد پس باید دقت کنیم که مبلمان را از کارگاه هایی که این کار را به صورت حرفه ای و دقیق انجام می دهند خریداری کنیم. چوب راش از نوع بسیار خوب است که جز چوب های نیمه سنگین است که دو نوع ایرانی و وارداتی آن موجود است.

پس از کلاف سازی رنگ کاری انجام می شود و رویه کوبی مرحله بعدی آن است که در آن از فوم و اسفنج به اندازه های مورد نیاز باید استفاده شود که کیفیت های متفاوتی دارند و به دلیل استفاده طولانی مدت از مبلمان ما باید بهترین نوع را تهیه نماییم.

شرکت پخش مبل سلطنتی کلاسیک با طرح جذاب

شرکت پخش مبل سلطنتی کلاسیک با طرح جذاب شرکت پخش مبل سلطنتی کلاسیک صادراتی ارائه دهنده انواع مبلمان در سبک های مختلف و طرح های جدید و به روز دنیا در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. تنوع رنگ ها و طرح های ما در هیچ کجا نظیر ندارد و شما انتخاب محصولات ما مبلمانی خاص و شیک را برای خود تهیه کرده اید.

شما می توانید محصولات ما را بدون واسطه و خرید مستقیم از درب کارخانه با قیمتی استثنایی تهیه نمایید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را در محل دریافت نمایید.