قیمت انواع مبل استیل چوب گردو صادراتی در سال ۱۴۰۰

مبل استیل چوب گردو

مبل سلطنتی از چوب های راش، گردو و بلوط ساخته می شود. منبت کاری ها در این مبل بسیار اهمیت دارند چوب گردو صادراتی ظاهری بسیار خاص دارد. رنگ تیره، بافت و گره های طبیعی و بی نظیر آن باعث شده مبلمان چوب گردو یکی از شیک ترین مبلمان موجود در بازار محسوب شوند. چوب گردو استحکام و دوام زیادی دارد. قیمت این مبل ها نسبت به سال ۱۴۰۰ بالا رفته است. رنگ چوب گردو، شکلاتی تیره است و همچنین در قسمت های خارجی که نزدیک به پوسته درخت است، رنگ زرد است. چوب گردوی ایرانی از مرغوب ترین چوب های جهان است.

قیمت انواع مبل استیل چوب گردو صادراتی در سال ۱۴۰۰

معیارهای انتخاب بهترین مبل استیل چوبی

معیارهای انتخاب بهترین مبل استیل چوبی معمولا مبل‌ها زمانی بادوام خواهند بود که در تولید اسکلت‌شان از مواد مستحکمی استفاده شده باشد. جنس چوبی که در مبل استیل به‌کار رفته با مبل راحتی فرق دارد. اگر قصد خرید مبل استیل را دارید، سنگین بودن این نوع مبل نشانه خوب بودن آن نیست. دقت کنید که مبل باید سبک و به راحتی قابل حمل باشد. وقتی که روی آن می‌نشینید نباید صدا کند یا روی سطح صاف، لق بزند.

یکی دیگر از را‌ه‌های شناخت یک مبل استیل خوب این است که رنگ به‌کار رفته در آن صاف باشد و روی مبل لکه نبینید. به همین‌خاطر روی سطوح آن دست بکشید تا از صاف و یکنواخت بودن رنگ به‌کار رفته در آن اطمینان یابید. مبل‌های نیمه‌استیل نوع دیگری از مبلمان است که در آن چوب و پارچه کمتر استفاده شده و به همین دلیل قیمت آن کم‌تر از مبلمان استیل است. البته قیمت مبلمان با توجه به جنس چوب و پارچه‌ای که در آن استفاده شده متغیر است؛

مبلمانی که در ساخت آن از چوب راش استفاده شده گرانتر است، اما سازندگان مبل معمولا برای مبل‌های راحتی از چوبی به نام چوب سفید استفاده می‌کنند. که همان چوب کاج است. چوب گردو نوعی چوب خوب است و منبت کاری را به خوبی می‌شود روی آن نشان داد، اما برخی از چوب‌ها هستند که حین منبت‌کاری دچار شکستن یا پیچ و تاب بدی می‌شوند. دقت کنید که چوب سفید به‌کار رفته در مبلمان استیل اصلا خوب نیست. در فوم مبل ها باید دقت کنید که فوم‌ها از نوع سرد باشند یا اگر به جای فوم در ساختن مبل از اسفنج استفاده شده، اسفنج‌ها حتما ۳۰ کیلویی باشند.

شرکت پخش مبل استیل چوب گردو درجه یک

شرکت پخش مبل استیل چوب گردو درجه یک فروش مبل چوب منبت درجه یک از جنس گردو اکنون در گالری مبلمان مناطق مختلف کشور از رونق خوبی برخوردار است. گالری مبل چوب نیز مشتریان خاص خود را دارد. قطعا شما بر حسب سلیقه و توانایی مالی خود و با توجه به فضایی که مبلمان قرار است در آن گذاشته شود جنس و مدل مبلمان و همچنین رنگبندی آن را در نظر می گیرید. سپس برای قیمت با فروشنده وارد مشورت می شوید. به هرحال مبلمانی که چوب به کار رفته در آن گردو درجه یک باشد و همچنین منبت کاری شده باشد قیمت خاص خود را می طلبد. این شرکت ها مبل استیل را با قیمتی بالا ولی جنس با ضمانت ارائه می دهند.