خرید مبل راحتی ۷ نفره مدل تسلا به صورت عمده

خرید مبلمان راحتی 7 نفره مدل تسلا به صورت عمده و قیمت مناسب به فروش می رسد. خریداران با خرید این مبل از مزیت های زیادی برخوردار می شوند. این مبل، طرح مبل ترک کشور ترکیه است که بسیار شیک ، جدید و بادوام بوده و در میان افراد با سلیقه طرفداران زیادی دارد.ظاهر زیبا و منحصر به فرد این محصول موجب شده از فروش بالایی بر خوردار باشد. مبل راحتی 7 نفره تسلا شامل دو عدد مبل یک نفره، یک عدد کاناپه دو نفره و یک عدد کاناپه سه نفره می باشد.کلاف این مبل از جنس روس و جنس پایه های آن از چوب راش است.

خرید مبل راحتی ۷ نفره مدل تسلا به صورت عمده

جنس پارچه روکش مبل راحتی ایرانی

جنس پارچه روکش مبل راحتی ایرانی همانطور که می دانید انتخاب پارچه مبل بسیار حائز اهمیت است. یک پارچه مبل با کیفیت می تواند رضایت و لذت افراد را از خرید دو چندان کند. انتخاب پارچه مبل بر اساس سلیقه افراد متفاوت است و نمی توان گفت کدام پارچه برای تهیه مبل راحتی مناسب تر است .

جنس پارچه روکش مبل انواع مختلفی دارد که بر اساس ساختار آن متفاوت است مثلا در مبلمان سلطنتی پارچه های طرح دار براق بیشتر استفاده می شود و این که چه پارچه ای برای چه مبلی استفاده شود بر اساس سلیقه مشتری قابل تغیر است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید پارچه های مبل راحتی یا از مواد طبیعی ساخته می شود یا ترکیبی از مواد طبیعی و مصنوعی می باشد. به طور کلی می توان گفت بافت مصنوعی مقاومت بیشتری نسبت به بافت طبیعی دارد. بافت طبیعی اکثرا پارچه های نخی و کتان هستند که به راحتی چروک می شوند. پارچه های آکرلیک ، نایلون و پلی استر جزو پارچه های بافت ترکیبی هستند.

پارچه های آکرولیک بسیار سبک و نرم می باشند و چین وچروک نمی شوند و جزو پارچه هایی هستند که در مجاورت نور آفتاب ازبین نمی روند . نایلون یکی از بادوام ترین بافت ها است و پلی استر که بسیار مقاوم و با دوام بوده و به شکل ترکیبی با بافت های دیگر رواج دارد.

البته پارچه مبل راحتی تنوع زیادی دارد از جمله پارچه های مازراتی ، پارچه مسکو ، پارچه مایا ، پارچه ملیتا و ….. که هر کدام خصوصیت خاص خود را دارند. ویژگی های مهم اکثر این پارچه ها عبارتند از : ضد چروک ، با کیفیت و مرغوب، قابلیت شستشو، لطافت و نرمی، ظاهری زیبا، شکیل و منحصر به فرد و دارای تنوع رنگ زیادی هستند.

قیمت بهترین مبل راحتی ۷ نفره مدل تسلا

قیمت بهترین مبل راحتی ۷ نفره مدل تسلا قیمت بهترین مبل راحتی ۷ نفره و مبلمان مدرن ایتالیایی مدل تسلا بسیار مناسب و به صرفه بوده و به علت جنس مرغوب طرفداران زیادی دارد. فروشندگان برای رفاه حال خریداران این مبل های شیک و بادوام را با بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می کنند .خریداران می توانند این کالا را به صورت حضوری و اینترنتی سفارش دهند.