انواع چرم مورد استفاده در مبلمان

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از انواع مبل 6 نفره راحتی چرمی قیمت بیشتری نسبت به بقیه دارند؟ این به این دلیل است که قیمت چرم بسته به کیفیت دانه و فرآیند پردازش آن متفاوت است. اگرچه دو تکه مبلمان چرمی مختلف ممکن است شبیه به هم باشند، اما قیمت آنها می تواند به همین دلیل بسیار متفاوت باشد.

اکثر صاحبان خانه ها خرید مبل و صندلی چرمی را ترجیح می دهند نه تنها به این دلیل که این اقلام متناسب با تم خانه آنها هستند یا زیبایی زیبایی به دکوراسیون آنها اضافه می کنند، بلکه به این دلیل که دوام و راحت هستند. خرید مواد با کیفیت بالا شبیه به یک سرمایه گذاری است، زیرا اگر با احتیاط رفتار شود می تواند سال ها (شاید حتی دهه ها) در خانه شما دوام بیاورد.

همانطور که می دانید، چرم واقعی از دباغی پوست خام حیوانات ساخته می شود. این ماده طبیعی فرآیندهای تولید و رنگرزی منحصر به فردی را طی می کند تا در نهایت در خانه ها برای مبلمان و صندلی طبی مطالعه اقلام مورد استفاده قرار گیرد.

مبل راحتی چستر ترک ویتال | آف دکور

مبل راحتی کلاسیک

چرم باکیفیت بخارات سمی منتشر نمی کند، خطوط درز را جدا نمی کند و محو نمی شود. همچنین در برابر آتش، ترک خوردن و پوسته شدن مقاوم است. حتی پس از سال ها استفاده می تواند شکل خود را حفظ کند و نگهداری آن نسبتا آسان است. علاوه بر این، هر تکه از چرم منحصر به فرد است، بسیار شبیه به اثر انگشت. هر چروک، دانه و ترس بر روی مواد طبیعی با دیگری متفاوت است و به آن فردیت و شخصیت می بخشد.

اگرچه انواع مختلفی از کیفیت چرم در بازار موجود است، انتخاب نوع مناسب برای خانه شما می تواند کمی گیج کننده باشد. بنابراین، راهنمای خرید چرم را برای شما آورده ایم که خرید مبلمان جدید را بسیار آسان می کند.

سبک های مبلمان چرمی
قبل از شروع دکوراسیون منزل خود، دو سبک اصلی مبلمان چرمی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید:

مبلمان چرم سنتی

آیا یک دکوراسیون معمولی می خواهید که هم جذاب و هم کاربردی باشد؟ اگر چنین است، باید به فکر خرید مبل چرمی سنتی باشید. این قطعات مبلمان هم شیک و هم مجلل هستند. آنها همچنین بی انتها هستند، بنابراین دیگر لازم نیست نگران این باشید که دکوراسیون خود تا چند سال دیگر قدیمی به نظر برسد.

مبلمان چرمی سنتی به خاطر جزئیات پرزدار، پشتی بلند، بازوهای رول شده، چوب حکاکی شده و رنگ‌های تک رنگ معروف است. اگرچه آنها کمی گرانتر هستند، اما می توانند فوراً خانه شما را عجیب و غریب جلوه دهند.

کامل ترین راهنمای خرید مبلمان منزل - مجله دکونیوز

مبل راحتی جدید و شیک پایه استیل

مبلمان چرمی معاصر هم کاربردی هستند و هم از نظر زیبایی
سبک مدرن مبلمان به جدیدترین یا شیک ترین وسایل موجود در بازار اشاره دارد. یکی از تصورات اشتباه بزرگی که مردم در مورد این سبک مبلمان دارند این است که تاریخ آن قدیمی است که درست نیست. جانشین سبک مدرن مبلمان، قطعات معاصر به دلیل تطبیق پذیری، عملکرد و زیبایی شناسی شناخته شده اند.

این قطعات نسبتا ساده با خطوط براق و پیچیده، لبه های منحنی و رنگ های مختلف هستند. مبلمان چرمی معاصر به راحتی در هر نوع دکوری، چه سنتی و چه مدرن، جا می‌شود، زیرا با سبک‌های دیگر همخوانی دارد.