انواع مبل چرمی برای افزودن ظرافت بی دردسر به هر خانه

چگونه مبلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی همه کاره برای استفاده روزمره و به اندازه کافی شیک باشد تا مهمانان را شگفت زده کند؟ مبل چرمی را امتحان کنید. مبل‌های چرمی دارای سطح تمیزی آسانی هستند که از لکه‌ها و نشت‌های بچه‌ها یا بزرگسالان کثیف محافظت می‌کند، به علاوه، طول عمر، ظرافت بی‌دردسر را ارائه می‌دهند و می‌توان آن‌ها را در انواع سبک‌ها، شکل‌ها و رنگ‌ها یافت تا با هر دکوراسیونی ترکیب شود. مجموعه ما در زیر شامل همه چیز است، از یافته های جمع و جور مدرن اواسط قرن تا قطعات چرمی گسترده.

مبل چرمی مدرن Mid Century: یک مبل کنیاک رنگ که مطمئناً گرما و جذابیت مدرن اواسط قرن را به هر دکوراسیونی اضافه می کند. خطوط واضح و شکلی متمایز ارائه می دهد که مطمئناً در هر فضایی خیره کننده خواهد بود. صندلی همسان نیز موجود است.

مبل چرمی تاپ گرین: مبل دیگری که مملو از جذابیت مدرن اواسط قرن است. بالشتک‌های مربعی شکل، فوم با چگالی بالا و چرم با دانه‌بندی بالا ترکیبی از سبک و راحتی را به این گزینه القا می‌کنند. برای برجسته کردن بیشتر رنگ‌های گرم عمیق این مبل، آن را با یک فرش رنگ روشن (مانند شکل) جفت کنید.

مبل راحتی دو رنگ

صندلی عاشقانه چرمی مشکی Mid Century: مشکی یک گزینه کلاسیک است که تقریباً با هر سبک دکوراسیونی ترکیب می شود. چه بخواهید دکور مردان دیوانه را به تصویر بکشید یا صرفاً می خواهید صندلی های همه کاره داشته باشید، خرید مبلمان اداری چرمی شما را به آنجا می رساند. دو بالشتک پر شده آن آرامش زیادی را ارائه می‌کند، در حالی که پایه‌های چوبی آن سبک مدرن میانه قرن را ارائه می‌کند و تمیز کردن این طرح را به ویژه در زیر آن آسان می‌کند.

مبل چرم مصنوعی مشکی: مبل مشکی که به اندازه کافی ساده برای استفاده در یک فضای تجاری است و در عین حال برای خانه به اندازه کافی شیک است. اگر یک مبل چرمی می خواهید که توجه مردم را جلب نکند، اما همچنان عالی به نظر برسد، یک کشف فوق العاده است.

مبل چرمی مدرن مشکی: پایه‌های مخروطی شکل با نوک‌های فلزی برنجی، جزئیات مناسبی را به این مبل مدرن می‌افزاید. قاب چوبی جامد آن دانه چوب زیبایی را به نمایش می گذارد که بسیاری از مبل و صندلی آرایشگاه دست دوم دیگر نمی توانند به آن ببالند. چیزی کمی سبک تر می خواهید؟ این طرح در رنگ های سفید، خاکستری و قهوه ای نیز موجود است.

مبل تافتی کانالی با چرم اصل: و اگر مبل تافتی را ترجیح می دهید، این گزینه چرم طبیعی باید در لیست نهایی شما باشد. این یک بالشتک بزرگ تکی دارد که به زیبایی در مقابل پشتی مجلل پرآذین تضاد دارد – مبل ایده آلی برای نمایش بالش های تزئینی رنگارنگ یا جسور.

مبل چرمی قهوه ای کوچک: فضای کوچکی دارید؟ مبل چرمی مانند این ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. خطوط ساده آن از نظر بصری فضا را شلوغ نمی کند، در حالی که طراحی کلاسیک آن با هر سبک دکوری ترکیب می شود. افزودنی شگفت انگیز به یک محیط حرفه ای یا یک خانه.

مبل چرم آبی: این مبل ترکیبی از پیچیدگی مدرن و چرم سبز چشم نواز را ارائه می دهد. یک افزودنی عالی برای هر فضایی، اما اگر به دنبال یک فضای ساحلی باشید، فوق العاده خیره کننده به نظر می رسد. پایه های فلزی رزگلد برس خورده روی این قطعه، طراحی را با کنتراست مناسب القا می کند. حتی بالشتک های قابل جابجایی صندلی و پشت را برای تمیز کردن آسان ارائه می دهد. همچنین در رنگ های خاکستری، سنگفرش یا نیروی دریایی موجود است.

مبل چرم کنیاک شتری: یک مبلمان اداری صدف چرمی ساده که برای تحت تاثیر قرار دادن نیازی به زنگ و سوت ندارد. طراحی مدرن آن کنتراست بصری دلپذیری را با کوسن های محکم و پاهای باریک ارائه می دهد. آیا می خواهید این مبل را به یک نقطه کانونی در اتاق تبدیل کنید؟ رنگی مانند صورتی رز یا آبی تیره را انتخاب کنید. صندلی و چهارپایه همسان نیز موجود است.